Concerts de reobertura de l'Auditori Nacional d'Andorra RESERVAR
Del divendres 27 de febrer del 2026 fins al dissabte 28 de febrer del 2026
El 27/02 a les 21.30h i el 28/2 a les 20h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
Activitat gratuïta
Entrades exhaurides
El 27 i 28 de febrer reobrim l’Auditori Nacional d'Andorra i ho fem amb dos concerts inaugurals gratuïts molt especials:
Kic Barroc – Presentació del nou disc, Entor
Divendres 27 de febrer de 2026
21.30 h
Entor és el segon treball discogràfic de Kic Barroc, amb vuit composicions originals inspirades en cims, llacs i paisatges pirinencs. Un viatge a través de la tradició jazzística, renovada amb harmonies i ritmes moderns. El disc presenta un so madur i treballat, que reflecteix una interacció profunda entre els músics i crea així una experiència musical rica i dinàmica.
Components:
Acompanyat per Irene Reig, Alba Pujals, Kike Pérez i Brady Lynch, el disc compta també amb la col·laboració de Baptiste Herbin.
Invitacions gratuïtes: auditorinacional.4tickets.es
‘El amor brujo’ de Manuel de Falla, amb Carmen Linares i l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra - Concert de presentació de la 4a edició del Festival ClàssicAnd
Dissabte 28 de febrer del 2026
20 h
Concert organitzat amb motiu de la reobertura de l’Auditori Nacional d’Andorra, un dels equipaments culturals emblemàtics del nostre país, de la presentació de la quarta edició del ClàssicAnd i de l’inici d’una nova etapa de l’ONCA amb el relleu en la direcció artística.
El amor brujo de Manuel de Falla és una de les obres més emblemàtiques del repertori espanyol, i es presenta en el 150è aniversari del naixement del compositor.
Aquesta peça va ser clau en la renovació del llenguatge musical del segle xx per la seva capacitat d’integrar tradició i modernitat, dos fites a les quals aspiren tant l’ONCA com el ClàssicAnd.
Invitacions gratuïtes a les oficines de turisme d’Andorra la Vella i d’Ordino fins a exhaurir existències.
Que torni a sonar la música!
El 27/02 a les 21.30h i el 28/2 a les 20h
Auditori Nacional d'Andorra
L'Auditori Nacional d'Andorra, situat al poble d'Ordino, és un edifici que data de començament dels anys 30, i està situat al costat de la Casa Museu d'Areny Plandolit.
L’edifici està dividit en cinc plantes que corresponen a un subsol format per dos nivells, on hi ha una zona de magatzem, els camerinos, els lavabos i una zona polivalent que té diversos usos en funció de l'acte que es faci.
Àrea d'Acció Cultural – Ministeri de Cultura, Joventut i Esports
ClàssicAnd i ONCA
ET POT INTERESSAR
"Pallassades", espectacle de clown
28/02/2026
A les 16,30h
Sala d'esbarjo Quart de la Cortinada, Ordino
Concert de Kic Barroc, presentació del nou disc 'Entor'
27/02/2026
A les 21.30 h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
RESERVARConcert de Kic Barroc, presentació del nou disc 'Entor'
27/02/2026
A les 21.30 h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
RESERVARCota 1300: l'Aprés-ski que encén les tardes d'hivern a Ordino
17/01/2026 - 28/02/2026
Cada dissabte de 16,30h a 21h
Plaça La Closa, Ordino
Cota 1300: l'Aprés-ski que encén les tardes d'hivern a Ordino
17/01/2026 - 28/02/2026
Cada dissabte de 16,30h a 21h
Plaça La Closa, Ordino